روش‌ها و هزینه‌های ارسال

­­همراهان عزیز ایرانزیت ، تمام تلاشمان این است که بتوانیم سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان به دست‌تان برسانیم. به‌همین منظور در ایرانزیت چند روش برای ارسال سفارش‌ها در نظر گرفته‌ایم که شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی خود، یکی از این روش‌‌ها را حین ثبت سفارش انتخاب نمایید.

–  پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

–  تیپاکس (برای سراسر کشور)

–  باربری (برای سراسر کشور)

ارسال توسط پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 13:30 (پنج‌شنبه‌ها تا ساعت 11:00) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد. همچنین در هنگام ثبت سفارش می‌توانید زمان و ساعتی که سفارش شما تحویل شرکت پست می‌شود را مشاهده فرمایید. کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می‌شود. همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید.

 

هزینه‌های بسته‌بندی و ارسال:
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال با روش پست پیشتاز : این هزینه باتوجه‌به وزن کالا محاسبه می‌شود؛ حداقل هزینه 70.800 تومان است.
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال با روش باربری: این هزینه باتوجه‌به وزن، ابعاد و آدرس مقصد جهت تحویل کالا محاسبه می‌شود؛ هزینه‌ای که حین ثبت سفارش نمایش داده می‌شود مبلغ پیش‌پرداخت بوده و مابقی هزینه پس از هماهنگی مامور حمل باربری به‌صورت پس‌کرایه باید پرداخت شود.
بستن
مقایسه